Lite nyårsbilder...

Nyåret firades som "vanligt" tillsammans med familjen Larsson/Jonsson, vilket blivit en tradition sedan barnen föddes.

Detta år (eller nu är det ju NYTT år så korrekt skrivet - förra året) var det vår tur att stå för balunsen.


Till förrätt bjöds det på SOPPA MED SÖT UGNSBAKAD VITLÖK OCH MANDEL



Efterrätten bestod av VIT CHOKLADKLADDTÅRTA MED JORDGUBBAR
som blev helt fantastiskt god på andra försöket... (första kakan flöt ut i ugnen
eftersom jag använt en urdålig form från IKEA - no more köksgrejjer därifrån
för min del tack...)



PORTERSTEK MED VITCHOKLADROSTADE ROTFRUKTER hade jag till
huvudrätt. Tyvärr glömde jag fota den så här kommer lite bilder på dukningen
i stället.

 


Hoppas ni alla hade en bra Nyårsafton och fick en bra start på det nya året! Och försök nu HÅLLA alla nyårslöften ni gav, själv har jag redan brutit mitt - men det är bara som det brukar...

Toodiloo från mig!
/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0