Vilken härlig dag!

I dag har det verkligen varit en toppendag!
Spenderade förmiddagen med en av mina bästa vänner i världen - AH som är min underbara väninna som jag kan prata med ALLT om kom förbi med sina söta tjejjer och vi satt i vars en solstol och skvallrade och bara mös i solen!!
Inte utan att man börjar längta till sommaren...

Minsta grabbens rum har fått batmantapeter och nytt golv och det blev SÅ fint! Nu ska det "bara" möbleras åxå. Det är ju inget skoj att ställa in de gamla slitna sakerna som stod där innan, så bland annat en ny säng ska inhandlas nästa vecka på Ikea.

IKEA - världens bästa ställe, nästan som ett kinderägg... barnpassning=fridfull shopping, hyfsad barnvänlig mat när de små liven lekt klart och så är det BILLIGT! 3 önskningar i ett, kan man önska mer??? (Ja, jo man kan önska att någon kom hem och skruvade ihop eländet med, så man slapp höra suckande och svordommar från sambon men man kan inte få allt eller hur?)

Nu ska jag gå och smörja min stackars sönderbrända näsa (ett resultat av dagens övning i solstolen) och hoppas att den antagit en mindre grisskär nyans i morgon så jag kan fortsätta att ägna mig åt min favoritsysselsättning...

Ta det lugnt i solen i (jo då, den tittar fram i morrn åxå!!)och glöm inte solkrämen - har du ingen hemma finns det säkert en billig variant att köpa på Ikea...

Bye for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0