Trist och tungt...

Måste skriva av mig lite och beklaga mig över hur skittrist jag mår för tillfället... Har gått omkring och hostat i snart två veckor nu och känner mig helt urlakad... mycket på jobbet har det vart också, så det har inte funnits någon tid alls för vila och rekreation.

Fick ett tips på "medicin" som jag skall prova:
Varmt vatten
Råsocker
Whiskey

Fast det får vänta till i kväll...


Nu tjatar min stora kille om att han vill (hör och häpna!!) städa sitt rum, och behöver mammas hjälp med att sortera upp och slänga saker. Bäst att skynda dit innan han ångrar sig!!!

Bye for now!

/P


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Strårom funkar ännu bättre :-)

2009-11-04 @ 21:22:36
URL: http://sophiesoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0