Vart tog sommar´n vägen???

Nu har hösten kommit på allvar med regn och rusk. Vad hände?? Det var ju sommar alldeles nyss ju... För bara några få veckor sedan BADADE jag (om än i jacuzzi, men väl UTOMHUS) och njöt av den underbara solen, värmen och utsikten...






Utsikten härifrån var inte att leka med!


Man får leva på minnen och bilder till solen tittar fram igen, om ett år eller så. Här kommer ett axplock av några härliga sommar och sensommarfoton 2009. 





Mölle September 2009










Jag skulle inte ha jätteproblem med att bo såhär:






Legoland 2009




Loke på språng i Vattenlandet

Theo poserar glatt

Tjoho! Till och med mamma vågar ibland...



Barnens Gård, Karlskrona Juli 2009

Loke badar i den DJUPA delen (hick) och mamma har stora skälvan...



Och Theo trivs bäst på land... till mammas stora lättnad!

 

Sol och Bad på Möllstorp, Öland - Aug 2009


Det finns inget bättre än detta! I just LOVE the sun!!!

Och det gör mina söner oxå!



Det var allt för denna gång.



Nu när jag har värmt mig med minnen av ljuva stunder skall jag leta fram en god bok och dricka ett glas rykande härlig glögg!



Kommentarer
Postat av: 2BarnsMamman

Nej, nu när kylan precis har kommit vill man helst inte tänka på att det dröjer länge tills värmen kommer igen. Då är det tur att man kan njuta av lite härliga minnen från sommaren - och lite mys inomhus! Va gott det lät med glögg! Kram kram

2009-10-05 @ 20:52:36
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Lillasyster

Jag med love the sun. Och ska njuta av den 2 veckor i november ;-)

2009-10-08 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0